Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Get Adobe Flash player

All banners display are for advertisement only. Want to put your banner here with our latest lower rate ?? Click Here


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kurang Kedengaran Pasal Hantu ??
#1
Shocked 
Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
Advertisement
#2
(06-03-2012, 04:50 AM)gamemaster Wrote: Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.


Rasanya semakin bertambah kot. sikit2 hantu..Anak x nak g skola sbb hantu, anak nangis pon sbb hntu..
Reply
Thanks given by:
#3
(06-04-2012, 03:16 PM)Kekkei Genkai Wrote: Rasanya semakin bertambah kot. sikit2 hantu..Anak x nak g skola sbb hantu, anak nangis pon sbb hntu..

hantu apa tu.. haha
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#4
(06-03-2012, 04:50 AM)gamemaster Wrote: Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.

hahaha...byk je psal antu..
cume xramai yg nk bgtau kot..kalo kuar 3-4 pagi tu ramai2 mayb ssh skit nk kene kaco..cube kuar sorang2..mesti ade yg folo nnt :P
Reply
Thanks given by:
#5
hantu tu dah pening coz org sekarang lbh hantu dari derang kekekeek
Reply
Thanks given by:
#6
hantu pun da letih dah. Nak kacau orang pun da tak macam dulu..
[Image: banner468x60.jpg]
Reply
Thanks given by:
Advertisement


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)