Portalkini - Bukan sekadar portal
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

All banners display are for advertisement only. Want to put your banner here with our latest lower rate ?? Click Here


Poll: Boleh Ke Korang Tak Sarapan
This poll is closed.
Ya
100.00%
3 100.00%
Tidak
0%
0 0%
Total 3 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korang Boleh Ke Tak Sarapan Pagi
#1
Smile 
Nak tanya skit. Korang ada masalah tak kalau tak sarapan pagi. Contoh nak pergi kerja ke, kalau tak sarapan korang cergas ke tak.

Ese jarang sarapan. Bangun2 je terus minum air kosong. Perut buleh tahan sampai ke petang Winking
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
Advertisement
#2
(03-15-2012, 04:59 PM)gamemaster Wrote: Nak tanya skit. Korang ada masalah tak kalau tak sarapan pagi. Contoh nak pergi kerja ke, kalau tak sarapan korang cergas ke tak.

Ese jarang sarapan. Bangun2 je terus minum air kosong. Perut buleh tahan sampai ke petang Winking


Sama la, sya boleh tahan kalau x sarapan, dah lama biasa macam ni, tapi kalau awal pagi sarapan roti lembut, mmg tahan sampai ke malam, n esok pagi pon amik roti jugak, tahan smpai lusa..tapi satu je pantang, kalau saya makan malam,(nasi) esok pagi mmg kena bedal nasik atau banyak makan roti, sebab kalau makan malam, esok pagi mesti lapar gila2 pnya,

Sekarang ni, Roti jadi peneman, atau nasi lemak sebungkus, tahan smpai malam, ade jugak rsa lapar sikit2, tp dah biasa..air je kna minum bnyak..:)
Reply
Thanks given by:
#3
Gerenti takda masalah time puasa kan Winking
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
#4
(03-15-2012, 05:31 PM)gamemaster Wrote: Gerenti takda masalah time puasa kan Winking


Sejak duduk kt Johor ni je boleh tahan makan, kalau balik Kampung, siap le satu hari 3/4 kali makan nasik..wakakakaWinking
Reply
Thanks given by:
#5
den pun boleh je tam makan pagi... :)
TradeFort Pilihan bijak untuk menjana pendapatan !

jom buka akaun di tradefort.my
Reply
Thanks given by:
#6
bule je. takdak maslah
[Image: 468x60-cloudhosting.jpg]
Reply
Thanks given by:
Advertisement




Users browsing this thread: 1 Guest(s)