Portalkini - Bukan sekadar portal
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

All banners display are for advertisement only. Want to put your banner here with our latest lower rate ?? Click Here


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Berbelanja Menggunakan Kupon
#1
Sekarang ni byk shopping complex yang offerkan kupon2 ni kat dalam surat kabar, kat produk. Dan korang hanya perlu gunting ke potong ke simpan dan bawak pi kat tempat pertukaran barang.. - Nampak jimat kan.

Sebab ada tengok citer shin chan tu.. Mmg kat jepun dorang selalu buat macam ni.. Ada kupon2 yang dapat menjimatkan perbelanjaan isi rumah keluarga..

Program macam ni perlu diteruskan dan dipertingkatkan seluruh negara Winking
[Image: 468x60-cloudhosting.jpg]
Reply
Thanks given by:
Advertisement




Users browsing this thread: 1 Guest(s)