Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Premis yang guna kayu dirobohkan dan diganti dengan yang lebih selamat
#1
Dengan kemudahan buat pinjaman dari SKIM usahawan skang ni, korang setuju tak kalau premis-premis yang diperbuat dari kayu beratap zink tu di robohkan dan digantikan dengan batu.

Bukan apa, kadang2 den balik kampung sedih gak tengok bangunan camtu usang je.. Dah la cuaca kat Malaysia ni panas.. Mudah terbakar kedai camtu, lepas tu senang merebak pulak tu.
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#2
setuju gak la.. Skali terbakar merebak ke bangunan lain
[Image: banner468x60.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)