Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Perlukah Stadium Baru Untuk Harimau Malaya ?
#1
Rentetan beberapa komen negatif dari pihak luar berkenaan dengan padang stadium nasional bukit jalil. Perlukah kerajaan membina satu lagi stadium yang khusus untuk sukan bola sepak sahaja. Dan nama stadium boleh diletak sebagai stadium Harimau Malaya dimana perlawanan yang membabitkan Harimau Malaya berlangsung di situ.

Sebab SNBJ ni selain dari bola sepak, macam2 function ada kat situ, konsert la macam2 la.. Mana tak rosak rumput padang tersebut.
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#2
kena tanya pihak yg berwajib Winking

Kalau tanya kitorang. Semua setuju je.. Buat stadium bola je. Takde track2
Reply
Thanks given by:
#3
tgk SNBJ pun da upgrade x yah kot nak buat baru
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)