Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nikita Willy ucap Alhamdulillah selepas badannya ditatu
#1
[Image: T3oJi2kLdf.jpg]

“Aku dah tato sejak lima tahun lepas. Alhamdulillah taunya sudah 17. Nak tambah lagi kat kaki ni. Tapi belum ada masa dan mungkin tak boleh lagi takut kontrak lakonan dibatalkan,” ujar Nikita di Jati Asih, Bekasi.

Tatu yang paling menonjol dari Nikita adalah tatu bertuliskan namanya di atas dada. Atas sebab tertentu, admin taknak paparkan tatu di seluruh badan Nikita Willy di sini. Wanita bertatu, walaupun hilang gebu akan ada keseksian tersendiri.

Jom kita dengar lagi apa katanya:

“Kalau menurut aku, tato itu memamg seksi. Karena enggak semua orang berani untuk ditato, menggambar badannya. Apalagi yang permanen. Menurut aku juga cara peletakannya yang seksi,” tambahnya.

Awalnya, Nikita sempat menyembunyikan tatunya dari keluarga. Tak hairan, keluarganya marah begitu Nikita punya banyak tatu di tubuhnya.

“Sakitnya beda. Ditusuk, selesai dilepas jarumnya, itu sakitnya hilang. Anehnya enak. Awalnya aku tutup-tutupin. Papa mau marah, tapi anaknya sudah gede ya jadi dia tahu. Dia percayain saja semua sama anaknya,” katanya.
Reply
Thanks given by:
#2
aik. gamabr cam orang lain. Bukan nikita tu rasanya. ??

Adess. Da tatoo pun ucap alhamdulillah. Sah gilo
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
#3
Indonesia.. Xde benda pelik. Sama macam china dgn india Winking
Do You ?
Reply
Thanks given by:
#4
SG pon x de benda pelik, bosan btul!
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)