Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lawak Minyak Naik (18+)
#1
Husna : bangggg, Cik Joyah rumah sebelah ni dah pindah, sunyi pulak rasanya
Husni : aaa, baguslah, kurang sikit dosa mengumpat ayang, hehe, dah kenapa dia pindah?
Husna : eh abang ni kesitu pulak, dia naik rumah baru
Husni : Ooooo, dia naik rumah baru, harga minyak pun naik
Husna : Eleh abang naik EX5 je, tak payah heran sgt minyak naik 20sen tuu
Husni : Abang tak kesah pun mintak tu naik, abang risau harga 'minyak yang buat barang naik payah nak turun' je naik
Husna : Ape tu bang, minyak apa yg nama berbelit mcm nama player Dortmund je
Husni : Alaaa, minyak import sarawak yg ayang simpan kat kepala katil tuu
Husna : ooooo, hihihihi, hils, ngeeeeeeeeeeeeee
Husni : Ehhhh ape gigit kain plikat abang ni
Husna : fap fap fap fap fap
Husni : amboihhh, biasa 3 kali je fap, ni sampai 5 kali, rakus sgt niii hehe
Husna : Kerajaan boleh rakus tambah 20sen terkam rakyat, takkan ayang nak rakus tambah 2 fap kat suami sendiri tak boleh
Husni : Keh keh keh keh, ni buat abg makin sayang ni
Husna : Hiks
[Image: 468x60-cloudhosting.jpg]
Reply
Thanks given by:
#2
amboi.. rakus sangat
[Image: banner468x60.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)