Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kurang Kedengaran Pasal Hantu ??
#1
Shocked 
Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
#2
(06-03-2012, 04:50 AM)gamemaster Wrote: Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.


Rasanya semakin bertambah kot. sikit2 hantu..Anak x nak g skola sbb hantu, anak nangis pon sbb hntu..
Reply
Thanks given by:
#3
(06-04-2012, 03:16 PM)Kekkei Genkai Wrote: Rasanya semakin bertambah kot. sikit2 hantu..Anak x nak g skola sbb hantu, anak nangis pon sbb hntu..

hantu apa tu.. haha
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#4
(06-03-2012, 04:50 AM)gamemaster Wrote: Kenapa eh sekarang ni kurang kedengaran citer-citer hantu ganggu manusia lagi.. Ke memang dah takde lagi zaman-zaman camni.. Mana taknya, skang ni malam dah tak macam malam dulu.. 3-4 pagi pun orang jalan2 lagi.

hahaha...byk je psal antu..
cume xramai yg nk bgtau kot..kalo kuar 3-4 pagi tu ramai2 mayb ssh skit nk kene kaco..cube kuar sorang2..mesti ade yg folo nnt :P
Reply
Thanks given by:
#5
hantu tu dah pening coz org sekarang lbh hantu dari derang kekekeek
Reply
Thanks given by:
#6
hantu pun da letih dah. Nak kacau orang pun da tak macam dulu..
[Image: banner468x60.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)