Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Poll: Makanan Yang Korang Berikan Kepada Kucing
This poll is closed.
Ikan Rebus@Goreng Gaul Nasi
42.86%
3 42.86%
Friskies
14.29%
1 14.29%
Whiskas
14.29%
1 14.29%
Ikan
28.57%
2 28.57%
Lain-Lain
0%
0 0%
Total 7 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korang Bagi Kucing Makan Apa
#1
Nak tanya skit, korang ada bela kucing kan. Kucing korang tu korang bagi makan apa ek ?
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:
#2
Bg makan nasi dgn ikan je Winking
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#3
Dulu den ade bela kucing ni(masa den budak2 dlu), sayang sgt, pstu kena langgar ngan keta kawan ayah den, rasa mcm nk mengamuk je msa tu, pstu pgi tanam kucing tu,,,sedey

Teringat pulak masa kt station bas, smbil tggu bas sempat den main2 dgn anak kucing, comel je tgok dia lari2, pstu dia tidor kt tepi tangga, datang sorang gemuk ni x nmpak kucing atas tgga tu terus dia pijak, menggelupor den tgok kucing tu, berdarah pulak tu,,rasanya kucingtu mati kot sbb x da spa yg tolong dia, pendek btul umur kucing tu..Sad
Reply
Thanks given by:
#4
den kucing rumah den ni gomok2.. makan tido makan tido je tau..
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#5
aku dulu ada bela kucing.. selalu bg makan ikan kembung mentah mcm tu aja.. sblum2 tu ada gak rebus....

skrg ni ada kucing tumpang mn entah... buat mcm rumah sendiri.. masuk dalam rumah ikut suka dia aja... mcm la org duk bela dia... so aku bg makan makanan2 yg xhabis aja.. ekeke.. kejam x?
Reply
Thanks given by:
#6
Pasal kucing ni kadang ada cerita menyentuh perasaan jugak, teringat ayah den pnah cerita ibu kucing dengan anak dia (bnyak ekor anak), kt satu rumah kawan ayah den, ibu kucing ni mmg tiap2 hari mmg jadi mangsa pukul dengan orang rumah tu, siap sepak lagi, masa dia marah gila2 pnya kt kucing tu ayah den ada, sampai la satu hari kucing berkumpul dengan anak dia kat depan rumah n tuan rumah tu lak kluar ke halaman rumah tengok gelagat kucing tu n anak2 berjalan keluar dari rumah sampai ke jalan depan rumah, ibu kucing toleh belakang tengok tepat kearah tuan rumah, lepas tu terus jalan, Esok hari tu tuan rumah cari kucing tu rupanya ibu kucing tu dengan anak dia dah x da (pindah), Tuan rumah ni rasa menyesal gila sebab kejam kt kucing tu..

Den yg dengar cerita ni dr ayah den pon nangis psal cerita ni, (msa den kecik).mungkin kucing tu ada naluri keibuan kot, dia faham orang x suka dia..wallaua'lam
Reply
Thanks given by:
#7
dulu ade gak bela kucing.. skang dok apartment payah skit nak bela...

tiap hari aku kasi apa-apa makanan aku yang tak abis...

serta tulang-temulang ikan goreng...

nyum.. nyum..
TradeFort Pilihan bijak untuk menjana pendapatan !

jom buka akaun di tradefort.my
Reply
Thanks given by:
#8
kucing saye makan penampo hari2..
haha..
dan berjaya latih die 'membuang' dalam tandas dan basuh kaki selepas kencing..
dan seekor kucing yg bijak..pandai tgk tv..
bg dia makan whiskes hari2..*selain penampo*
Reply
Thanks given by:
#9
(04-30-2012, 02:12 AM)nohara kama Wrote: kucing saye makan penampo hari2..
haha..
dan berjaya latih die 'membuang' dalam tandas dan basuh kaki selepas kencing..
dan seekor kucing yg bijak..pandai tgk tv..
bg dia makan whiskes hari2..*selain penampo*

apa barang training.. Mesti dia tak ikut mak dia.. Kucing den, dia ikut baka mak dia. Buang dalam bilik air. Senang je keje. :)
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:
#10
(04-30-2012, 02:15 AM)Wonderweiss Wrote: apa barang training.. Mesti dia tak ikut mak dia.. Kucing den, dia ikut baka mak dia. Buang dalam bilik air. Senang je keje. :)

die xde mak
saye la mak dia.. =_=||
adopted dia dari kecik..
Winking
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)