Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kebersihan mesin buat ais
#1
[Image: GB450_B310.jpg]

Nak tanya skit la.. Camna penguatkuasa pantau mesin kebersihan ais ni ?? Sebab benda yang berkaitan dengan cecair ni, senang dijangkiti kuman.

Sebgai contoh macam mesin pembuatan ais ni.. Ada den perhatikan kat kedai2 runcit yang jenama besar ni. Selalu tgk mesin ais dia tu keliling penuh dgn daki, kulat semua..

So benda tu efek contoh dia letak kat ayam, ikan semua..

Camna eh pandangan korang tentang ni

Mentenen dorang tak buat, pakai selagi buleh..
utamamm dad datdat padam..madhyam padam thuchuk thuchuk
khanishtham thudthudiii padam..sursuria pran khatkam..!!!!


[Image: TTU3tZW.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)