Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JANTAN PUMP Kuatkan ***** & Tambah Besar & Panjang.
#1
JANTAN PUMP Kuatkan ***** & Tambah Besar & Panjang.

[Image: zpu8.jpg]

Anda mungkin tertanya-tanya bolehkah saya membesarkan ***** dan menguatkan otot ***** saya?

Otot ***** seperti otot-otot dibadan kita, Boleh dikuatkan dengan cara “bersenam”. Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian ***** adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.


Jadi bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan Pam ***** atau lebih dikenali sebagai “***** Pump”. Pam ***** yang pertama direka oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.

Jadi Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot ***** anda.
Hasilnya? ***** Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.


Jantan Pump direka khusus untuk menguatkan otot ***** anda, bila otot semakin kuat secara automatiknya ***** anda makin membesar dan kuat. Bila otot ***** kuat, maka ***** bila menegang dengan lebih keras dari biasa dan bila berjimak, anda mampu bertahan lama.



Sebelum Menggunakan Jantan Pump

1.Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
2.Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam *****.
3.Nipiskan atau cukur bulu ***** anda.
4.Tuam ***** dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan ***** anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
5.Urut ***** anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
6.Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan ***** anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.

Sekarang Anda Sudah Bersedia Menggunakan Jantan Pump.

1.Masukkkan ***** kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai ***** anda.
2.Tekan punat “on” bila anda bersedia.
3.Perlahan-lahan ***** anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan ***** anda membesar.
4.Bila ***** mula terasa sakit, “off” kan Jantan Pump. Jangan paksa ***** anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
5.Biarkan ***** mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
6.Kemudian tekan picu “PUSH” untuk keluarkan angin. ***** anda akan mengecil semula.
7.Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
8.Sekiaranya ***** anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.

Jadual Waktu Menggunakan Jantan Pump
Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan ***** anda. Nak pakai lama bukan?
1)Bulan Pertama
Pam ***** untuk 10 minit > urut ***** secara lembut dengan minyak > pam ***** anda untuk 10 minit lagi.
2)Bulan Kedua
Pam ***** untuk 15 minit > urut ***** secara lembut dengan minyak > pam ***** anda untuk 10 minit lagi.
Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.


SOALAN LAZIM BERKENAAN JANTAN PUMP


Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?
Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut ***** anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?
Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada ***** anda. Ereksi ***** semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz ***** pun mula bertambah.

Jika saya berhenti guna Jantan Pump, ***** saya akan kecil semula ke?
Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?
Jadi macam tu la dengan ***** anda. Apabila ***** anda berhenti bersenam, maka ***** anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

***** saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?

Ada beberapa sebab ***** anda pedih/lebam/melecet.
***** anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa ***** anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut ***** dengan betul selepas sesi pam yang pertama.



HARGA RM220 POSLAJU PERCUMA


1. Bankin RM220 ke Akaun :

Maybank 164388703216 ((Mohd Noor Mohd Haniff)

CIMB 7013497994 (Mohd Noor Mohd Haniff)

Public Bank 4-9764626-18 (Mohd Noor Mohd Haniff)


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms : 017-3559527
Berikan butiran lengkap berikut :

* Nama anda
* Alamat Anda
* Bank In
* Jumlah Transaksi
* Tarikh transaksi
__________________


__________________
Hubungi 017-3559527
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)