Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Isu kulit cerah di Malaysia bakal menjadi beauty standard ?
#1
[Image: Asia-s-skin-whitening-market-is-often-mi...ct_xxl.jpg]

Nak tanya skit geng.. Kat Malaysia ni punya banyak produk putihkan kulit.. Mcm dah jadi trending plak, skang ni kat Malaysia kena kulit cerah.. Tgk je iklan kat tv tu semua.. Adakah kita bakal mengikuti seperti negara Korea Selatan di mana, kebanyakkan rakyatnya melakukan plastik surgery, dan kita pula banyak makan produk putihkan kulit..

Mmg benda ni tak nampak lagi skang.. Cuba bayangkan lagi 5-10 tahun, kalau semua da cerah.. Bila ada plak jenis yg kulit tak cerah atau gelap mula la di pandang serong..

Dan nak tau gak apa efek jangka panjang makan atau masukkan sesuatu produk putihkan kulit dalam badan ni.. Mungkin sekarang tak nampak lagi..
BUKA AKAUN FOREX ANDA DISINI | SERVIS MEMBEKAL DAN MENCETAK PERALATAN T-SHIRT WHATSAPP DI 0183991568
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)