Portal Komuniti Informasi Malaysia Terkini
BTCClicks.com Banner
Hello There, Guest! Register Login with Facebook

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello. Ini Balai Bomba Ke
#1
Ahmad ; hello,,ini balai bomba ke ?
Pegawai ; iye betul..boleh saye bantu?
Ahmad ; takde ape, cuma nak ingatkan jer..
Pegawai ; ingatkan apa?
Ahmad ; jangan suka main air nanti basahh encikk.*tutup telefon*
Pegawai ; ????
------
Ahmad ; hello,,ini balai bomba ke ?
Pegawai ; betul,, ada yg boleh saya bantu?
Ahmad ; Cuma nak pastikan aje encik..
Pegawai ; pastikan apa yer?
Ahmad ; masih bermain air kerr?
Pegawai ; Arrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhh!!!!! !!
*bengang*
---------
Ahmad ; hello ...
Pegawai ; eh Kamu lagi !! aku belasah ko kangg !!
Ahmad ; kebakaran encikk,,kebakaran !!
Pegawai ; dimana? Dimana? Bagitau saye lokasinya.
Ahmad ; tu hah kat misai encik, mengharap betul ade kebakaran yerrr?
Pegawai ; Arrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhh!!!!!
*tambah bengang*
--------
Ahmad ; hello...
Pegawai ; Kurang ajar !! Berani ko telefon main-main yer..takde pasal carik pasal betul lahhh....
Ahmad ; tak lah encik,,saye nak cari pegawai bomba,,ade x?
Pegawai ; takde !!!!!
Ahmad ; dah tuh encik nie siape?? Kenape ade kat balai bomba?? Pencuri yer???
Pegawai ; Anak Sialannnn… saya ini pegawai bomba disini....
Ahmad ; siyessly????
[Image: banner468x60.jpg]
Reply
Thanks given by:
#2
Haru betui...memainkan org...
Reply
Thanks given by:
#3
hahaha...lawak2...
Reply
Thanks given by:
#4
tembak dengan senapang gajah je orang macam ni
[Image: 468x60-cloudhosting.jpg]
Reply
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)